מערכות מיזוג אויר, כך מתקינים אותם

אין ספק שאוויר נקי הוא חיוני לבני אדם, הזקוקים לו על מנת לשרוד. בעולם אידאלי בני אדם היו חיים בחוץ ונושמים אוויר צח כל הזמן. אך זהו לא המצב בפועל. לא פעם יש צורך בשהות בחללים קטנים שאינם מאווררים. מצבים אלה פוגעים בבריאות. בהמשך לכך בשנים האחרונות פותחו מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות שונות בהן גם מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות, שמאפשרות לייצר זרימת אוויר נקי ולסנן אותו, לצד וויסות ושמירה על הטמפרטורה בחללים שונים ומאפשר לשהות בהם למשך שעות ארוכות.

תהליך העבודה וההתקנה של מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות, בדומה להתקנת חדרי קירור כרוך בידיעת התנאים בהם המערכות צפויות לפעול. יש צורך בעמידה על גודל החלל והשימוש שנעשה בו, על מנת לקבוע איזו מערכת מתאימה לשם יצירת זרימת אוויר מספקת.

כך, למשל, אם מדובר בחלל תעשייתי ענק, אשר בתוכו פועלים קווי ייצור ושוהים בו כמה עשרות עובדים מדי יום למשך שעות ארוכות, יש צורך במערכת מיזוג אוויר בעלת מספר מנועים ומערכת לוויסות טמפרטורה על מנת לשמור על תנאי סביבה נוחים ונעימים. אם מדובר בבית דפוס בגודל בינוני, עם מכונת דפוס אחת ופחות מעשרה עובדים, יש צורך במערכת מיזוג עם מספר מנועים קטן יותר ומערכת פשוטה יחסית לקירור או לחימום החלל. 

חשוב לעמוד על מספר האנשים השוהים בחלל לאורך זמן. מספר האנשים ישפיע על צפיפות האוויר ועל הטמפרטורה: ככל שיהיו בחלל אנשים רבים, הטמפרטורה תעלה וכמות האוויר תרד.

התקנת מערכות מיזוג אויר

השאר פרטים ונחזור אליך לשיחת ייעוץ

יקיר כפיר, מנכ"ל

053-9417455

kiruryakir@gmail.com

ורדימון 21, נתיבות